02 June 2010

Аманда



Много ми допада този градски casual стил и на мацката много й отива, перфетен е за визията и фигурата й, както и за натоварен работен или учебен ден.

Казват, че аксесоарите придават стил на облеклото и тук наблюдаваме точно това. Късото и супер сладко сакенце идеално пасва на визията, а кецовете са подходящо подбрани, защото имат кокетен изглед.

Цветовата гама също много ме привлече. Виждаме само неутрални цветове, които са много приятно съчетани и създават усещането за лекота, свобода и свежест- идеалната комбинация за пролетните топли дни.

12 comments:

  1. С една дума-просто е СТРАХОТНА, до детайлите дори. Браво Сузе, точен мерник имаш.

    ReplyDelete
  2. И отново няма име..:)

    ReplyDelete
  3. ееее, много заядливи бе... :)

    ReplyDelete
  4. Казва се Амада заядливци ;)

    ReplyDelete
  5. Много благодаря на анонимния/ата коментатор/ка за съдействието :) Името е оправено :) (Ама и аз съм едно "зле"..., заслужавам си храната...)

    ReplyDelete
  6. А случайно да се казва Аманда Ривера :) а Сюзън :)
    btw Манекенчето е ако се чудиш :)

    ReplyDelete
  7. Хммм, не я питах за фамилията... може и тя да е :) Мане, познах те... представи си :)

    ReplyDelete
  8. здрасти, реших че трябва да ти постна едно коментарче, аз съм Алекс и това една снимка и мадама с много готино облекло. Много се радвам, че има подобен fashion blog и за България (аз от едно известно време следя Santorialist)Само че има някои неща, които малко не разбирам в този блог и до някаква степен не харесвам. Първото е защо пишеш толкова много под всяка снимка, остави хората сами да си вадят изводи и второто с НеНеНе не ми харесва, защото трябва да имаме едно на ум, че не се намираме в NY или Париж.
    И в крайна сметка стилът вътрешно усещане за красота
    ПП. Нямам за цел да обиждам някого, ако е било така sorry (много лесно се обиждате тогава)

    ReplyDelete
  9. Много благодаря за коментара!:) Веднага ще ти обясня всичко: 1. Реших, пишейки да обясня какво харесвам в сниманото облекло, какво намирам за хубаво и какво за лошо, като по този начин давам на някои хора нужна информация; хора, които искат да бъдат стилни, но нещо не успяват винаги и с всичко или търсят вдъхновение. Ако не пиша под снимката, ще пиша в коментарите, пък аз искам читателите ми да виждат веднага моето мнение и да създам конфликт, който да носи още информация.
    2. Ааааааа, без NONONO ще е друг блог!
    И в интродукцията на блога е описана целта :)
    3. За Париж и Ню Йорк си права, но на снимките в блога хората не са и в с. Демодирало, а в столицата.

    Ако има още неясни неща, ми пиши и веднага ще ти обясня :) Ако искаш да поспорим- давай смело :)

    ReplyDelete
  10. :) В никакъв случай, много ме радва факта, че има хора като теб, защото честно казано, вървейки по улиците на родината виждам някои неща, които ме ужасяват (и то не от хора, които просто са излезнали по улиците без кой знае колко стил (и не претендират за такъв), а такива,които си мислят че го имат). А що се отнася за столицата, нямам точно определено впечатление, от Стара Загора съм, но пък за най-стилни хора в България, това според мен са благоевградчани, това лято прекарах няколко седмици там и бях супер щастлива от това, което видях.
    Аз си имам философия - не е нужно винаги да си облечен като за модно дефиле, ама пък винаги да ти е кеф да се погледнеш в огледалото (ако ще и със старата тениска от Дзън)
    ПП. За най-накрая да си кажа, че това с писането под снимката, просто не съм свикнала, не че толкова не съм съгласна ;)

    ReplyDelete
  11. Благодаря ти сърдечно за милите думи и следващият път като хош в Благоевград задължително ми прати снимки на хората, много любопитно ми стана!
    Философята ти е много правилна и си също права за хората, които претендират, че имат стил, а такъв липсва (поста с фолкфурията от серията NoNoNo).
    Колкото до писането- аз съм и редактор, пише ми се и ще си пиша, а който иска да чете. Ако ви притеснява, просто игнорирайте написаното, все пак това е само моето мнение, а аз искам да видя главно вашето! :)

    ReplyDelete