08 June 2010

Василена



Василена е много готина, лъчезарна и женствена мацка, която ме грабна с дънковата си рокля (много ми напомня лятната колекция на D&G) и тюркоазените бижута- два от основните трендове за сезона.

Харесва ми използването на различни нюанси на синьото в съчетание с бяло. Навява ми спомени за морето и плажа и е една страхотна комбинация за marine look.

Роклята лесно може да претърпи трансформации, т.е. с подходящите аксесоари да придобие съвсем друг стил. Пак напомням колекцията на D&G- с ботуши и широк кафяв кожен колан може да се докара и уестърн стил.

3 comments:

  1. Роклята наистина е готина и по-точно денима,а Василена има страхотно лице,но за мен тя е много добър пример за това как българските момичета не успяват да избягат от комбинирането на цветове само от нюанса на основата(роклята),в случая:бяло и синьо.Ти си права Сузи,че тази рокля би била в много по-добра визия в комбинация с кафяво.Да визията на Василена сега е marine,но роклята сама по себе си не е този стил.И все пак да не забравяме че момичето не е тръгнало на ревю :))),така че аз съм съгласна.

    ReplyDelete
  2. Малко селски ми изглежда... Прекалено кичозно, трябва да махне 60% от накитите! И верно да пробва в друг стил...

    ReplyDelete