26 May 2010

Денислав



Той ми направи впечатление с различната и интересна визия, нетипична за средностатистическия български мъж. Рядко (но и все по-често, слава Богу!) срещам добре облечени мъже по улиците- със стил, с идея, с внимание към дрехите и използващ аксесоари. Първо ме заинтригува елечето, загледах и закопчаването на ризата, което ми подсказа, че момчето има интересен вкус.

Да, вече казах, че не харесвам изтъркани дънки, особено за мъже, но тук ми пасват. (Все пак 1% в мен мисли, че с изчистени дънки или панталон, ще е по-подходящо.) Съчетани по този начин и с тези аксесоари седят на място. Чантата ме изуми- груба, огромна и убийствено стилна Мъжка Чанта!!!

П.С. Коментар за името вижте долу.

5 comments:

  1. Много се извинявам на всички и главно на момчето от снимката, но не успях да запомня името му (трябва да си нося и тефтерче явно). Голям проблем за мен е това, че не помня имена, но съм обещала да се справя с него, защото ще се наложи :)
    Пак се извинявам и моля момчето от снимката: "Ако видиш това, моля те да ми напишеш името си, за да мога да поправя поста. Благодаря! :)"

    ReplyDelete
  2. Забележка: Той е в сянка, а фонът е слънчев! Никак неяка снимка...

    ReplyDelete
  3. Супер неяка снимка! Много добре знам, даже едвам я спасих! Приемам забележката, защото и аз осъзнах чак като я видях на компютъра... Грешката е осъзната и вече работя по въпроса :)

    ReplyDelete
  4. Много мерси за името :)

    ReplyDelete